22.4.09

fc frikandel & co.

Het komt toch altijd anders... Is wat de meeste mensen zeggen.

En zo ook vandaag. Ik had er zoooo geen zin in! Eerst financieel gezanik, toen van allerlei andere ongein. En terwijl ik van alles wilde regelen, moest ik werken. Nou vind ik mijn werk echt super leuk, maar vandaag had ik geen nocht.

Totdat ik op het werk kwam. Het liep lekker, was rustig, en ik begin mijn draai aardig te vinden.
Het lijstje was klaar (bedankt Thelma) ;) en er hing een relaxte sfeer... als in; patat en frikandellen snacken... Jaaha, nu ook al in Parkove.
Snacken is niet langer alleen aan de bekende/beruchte snack/rel middag voorbehouden. Ik mag er wel om denken met al die vette happen...

Maargoed om 22.00 was alles klaar, en konden we nog even socializen. mét frambozen toetje keken we op onze patser tv nog even heerenveen - volendam. 2-0 olé.

morgen weer, en morgen eten we pasta!

Geen opmerkingen: